Årsmöten
Här finns dokument som våra klubbar behöver fylla i efter avslutat årsmöte, samt dokument att fylla i vid behov .
Kom ihåg att kontakta ansvarig ombudsman när ni bestämt datum för årsmöte.
Årsmöten skall i enlighet med IF Metalls stadgar ha genomförts senast den sista februari (§ 23 Klubb, mom. 3).
För att ni skall få administrationsbidrag så behöver ni efter mötet fylla i och senast den 31 mars 2023 skicka in till oss:
Dokument 1-4 = obligatoriska att använda, 5-8 används vid behov.
- Klubbförteckning
- Ekonomisk redovisning <- UPPDATERAD 2020, VIKTIGT ATT DEN ANVÄNDS
- Ekonomisk redovisning (PDF av ovanstående)
- Administrationsbidragsblankett
- Anmälan av skyddsombud (beställs från avdelningen)
- Hedersmedlemskap i IF Metall - Brev
- Hedersmedlemskap i IF Metall - Ansökan
- Uppdragsguiden
Ni behöver även skicka med er verksamhetsberättelse och protokoll från årsmötet.
Vid eventuella frågor gällande dokumenten så kontaktar ni Birgitta Wahlberg på tfn: 08-53481613 eller denna e-post.
Dokumenten skickas sedan in till nedanstående adress eller scanna och mejla till denna adress!
IF Metall Stockholms län
Klubbar
Box 90 202
120 23 Stockholm