Du använder en gammal version av webbläsaren

Du använder en gammal version av webbläsaren. Detta innebär att sidan inte fungerar som den ska. Vi rekommenderar att du byter webbläsare för att säkerställa att funktionaliteten bibehålls.

STÄNG X
Starta din BankID applikation på din mobil eller dator
Loggar in
Sign in your BankID application Skickar medlemsansökan... Laddar...
Signering godkänd
Signera i din BankID-applikation Skickar ändring av arbetsgivare... Laddar...
Signering godkänd

Vår webbplats använder JavaScript för att göra din upplevelse så bra som möjligt. Javascript måste vara aktiverat i webbläsaren för att sidan ska visas korrekt. Läs mer om Javascript och hur du aktiverar det

Har du en Samsung-telefon och upplever problem med Bankid

Om du har en Samsung-telefon och använder Samsung Internet (webbläsaren som är förinstallerad på Samsung-telefoner), kan problemet med Bankid bero på webbläsaren.

Så här löser du inloggningsproblem med Bankid i Samsung Internet:

  1. Öppna Inställningar på din telefon (kugghjulet).
  2. Välj Appar och klicka på Samsungs appinställningar.
  3. Scrolla ner och välj Samsung Internet.
  4. Gå till Användbara funktioner.
  5. Stäng av alternativet Öppna applänkar i webbläsaren genom att dra reglaget till vänster.

Nu kan du använda Samsung Internet och logga in på Medlemssidorna med Bankid.

Ett annat alternativ kan vara att byta webbläsare till exempelvis Chrome.

Instruktion hur man stänger av inställningen  Öppna applänkar i webbläsaren